Pages

Tuesday, January 21, 2014

CIMBCLICKS Akan Tergendala Next Week



Salam Selasa.
This week Liz bz.
(Cam Liz sorang je byk kurije kan!)
Baru sompek nak lawat blog.

Just nak share kot2 korang tatau lagi.
Sesape yang gune cimbclicks, next week time Chinese New Year dorang akan temporary unavailable.
So, sesape pengguna tegar cimbclicks better lakukan aper2 transaction before date tu.
Tapi rasenye online je yang terlibat.
Kat ATM masih bole cucuk2 kad lagi hikhik...



Liz ekceli pengguna tegar Maybank2U.
Tapi selalu hacked akaun hubby utk bayar bil.
Eh, bole ke panggil hacked?
Sebab dah diberi kebenaran hohoho!
Bedal je la labu....


Tak sabo lak nak cuti panjang next week...
Tata...



Monday, January 13, 2014

Sleeping Coat Drypers



Hari Jumaat aritu sampai2 rumah tengok ader envelope dari Drypers.



Memang mase dalam pantang ader claimed sleeping coat nie.
Kalo sesape yg beli Drypers utk Newborn mesti dapat pamplet dlm tu kan.
Lupe lak nak snap gambar mendalah tu.


Comei je kaler hijau yang Liz dapat nie.
Pasni leh pakaikan Sophea utk tido malam.
Tapi dier just coat jelah.
Better pakaikan ngan suar kan.


Pastu dapat jugak baucer utk beli nursing bra nie.
RM50 off macam banyak jugak kan!


Tq to Drypers!!