Pages

Tuesday, October 19, 2010

Syana Giveaway


First time join giveaway.Mane tau ader rezeki nk makan dominos lak kan!!


Syarat senang jek:(COPY PASTE DR BLOG SYANA)

1) buat entry pasal GA aku ni kt blog korang. kena letak gambar dominos kt atas tu ye.-DONE


2) letak sekali link blog aku.-DONE


3) lengkapkan slogan ini. "saya suke makan pizza kerana...." (suke ati korang panjang mana pun)-SPT DIBAWAH


4) pastu letak la link entry GA ni kt komen box ni.senang aku nk pegi peksa nnt.-DONE


5) kena ade acct maybank. aku akan bank in $$$$ utk ko bayar org anta pizza tu.-ADER :-)


6) http://www.dominos.com.my/frmStoreLocation.aspx cek sini utk tau tempat korg tu ade dominos ke tak.kang menang kang tp xde dominos camne aku nk nganto nye.-PLG DEKAT OPIS-DMSR HEIGHT :-)

Saya suke makan pizza kerana pizza adalah salah satu makanan yg akan saya cari bile saya jemu makan nasi.Bukanlah nak kate tekak mengade2 ala2 mat saleh tapi bile melihat gambar pizza yg penuh ngan cheese dan toppingnyer yg ala2 terlampau itu membuatkan saya sgt2 mengidamkannye dan terase ingin berlari di saat itu juge ke Dominos yg berhampiran.Tapi dalam kes ini,Pn Syana yg kecik molek nak belanje,lagilah saya suke.

Amacam SYANA,OK x akak punye slogan.Ahaks!!Mane tau dpt hadiah dr Syana sempena hari jadi akak Isnin nanti kan!!Auww!!!!!!

Kalo kengkawan lain nak join sile ke SINI
Tarikh tutup :22 Okt 2010
Jom join reramai.Rezki masing2 kan :-)

No comments: