Pages

Wednesday, March 16, 2011

Hari Ini Saya Agak Marah.Kenapa??

:: Sumber en gugle ::

Pagi nie mendapat satu hot news berkenaan 'management baru' di opis.Huhhh!!

Oh,sebelum tu nak bitau semalam Liz mencuti sakit.And also bawak Iman ke sepital coz dier kan kejap demam kejap ok.Sangat merisaukan!Tambah pulak kulit ibu jari Iman terkopek2.Sgt teruk!Doktor kate semalam maybe eczema.Kot2 dier ader bermain dn chemical ke.Setahu Liz bile mase lak la anak i tu nak main2 dgn tu sume kan!Nak tahu lagi detail pasal eczema nie sile refer SINI.
Tapi Iman xlah seteruk yg itu.Just ibu jari dier tu je.Gatal pun tidak.Harap2 dgn ubat2 yg doktor bekalkan semalam, kulit Iman akan pulih semula.

Berbalik pada citer memula tadi, ader la sorang makhluk asing Allah nie cube nak mengaplikasikan 'sesuatu yg baru' dalam pengurusan pentadbiran di sini.Kalo ader yg terbace dan terase nasib la ye!!Ini blog saya, tempat saya meluahkan isi hati saya, ketidakpuasan hati saya.

Nasihat saya kepada org itu, sile jgn compare ur former management dgn pengurusan skrg hokey!!U must think before u make something different (KONON-Huhhhh!!).KO ingat orang akan salute ur action ke??!!Peeygi dahhh!!!Orang menyampah lagi ader.

Maybe sebab u r new comer, u will suggest 'EVERYTHING' to our boss dengan alasan sesuatu yang baru after that u will get a reward la konon!!Pegi MAMM....

Liz mmg sgt hangen dgn org2 yg pesen macam ini. Sile fikir masalah org lain okey!!Kalo ko terus berattitude seperti ini, mmg ko akan stay setakat gred ko itu saje la tanpa aper2 progress. Trust me la!! Tambahan pula dgn curse org2 lain yang telah ko tindas itu. 

Sesungguhnya doa orang2 yang teraniya itu dimakbulkan Allah...


p/s : Puas nak pikir tajuk entry nih.Harap2 ader la kene mengena ye.Xder pun wat je cam ader.Entry marah kan!!

No comments: