Pages

Tuesday, February 24, 2009

Cuti Lagi

Smlm cuti.Arini pun rase nak cuti.Besok pun nak cuti.Bile2 pun nak cuti.Dok rumah.Wat keje2 rumah tapi dapat gaji 4 5 angka.Boleh ke gitu??!!Hehehhe.....Hubby pls consider.......;-D
Erm..rase cam xder mood la skrg nih.Bosan.Sume gare2 1 cerite.Cerite yg x best.Citer yg tah pape :-(.Malas nak ingat pasal tu sume.Lantaklah,mulut2 org mmg xleh nak tutup.Janji dorang2 tu bahagia sudah!Kalo bosan sila abaikan luahan perasaan ini.Huhuhu.......

Ari ahad aritu Liz pegi ke majlis kahwin kakak Izzah kat Tmn Bolton,Batu Caves.Sampai sane dlm kul 1.30pm.Org mmg ramai.Nasib baik buat kat tmpt open.Rase selesa sgt.Jumpe Izzah jap then weols dgn x maluye trus gi makan.Hehehe..Apepun thanks bebanyak pade Izzah atas jemputan itu.Gambar later Liz akan update coz arini camera x bawak.

p/s:mood still down :-(

2 comments:

Umi_Aliesha said...

mulut org mmg liz..ada jer tak kena...tonyoh ngan sabut baru tau...

Asmiza Supar said...

Sabor jer lah Liz... mulut orang... sikit jam nanti diamler.. dorang akan hanya nyesal mengata bila kene stroke atau kene mcm2 dugaan Allah.. maafkan jerlah depa yg singkat akal tuh... ngeh ngeh ngeh